torsdag 12 mars 2009

Inför valet 2010


Lars Ohly, Aftonbladet, 27 maj, 2000: "Jag har varit kommunist sedan jag gick med i Kommunistisk ungdom 1978 och aldrig förknippat det med diktatur eller förtryck"
Lars Ohly, SVT, 30 maj, 2006: "Jag skulle välja Castro före Blair om han ställde upp i ett allmänt val, men det gör han ju inte"
Lars Ohly, SVT, 12 mars, 2009: "Vi ska göra om detta land i grunden"
Har den politiska situationen i Sverige någonsin varit så skrämmande som nu? Ska vi, för första gången, få en regering med kommunister i? År 2010! Fler Ohly citat finns här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stickan's Blogg

Välkommen till Stickan's Blogg. Här kommer jag att skriva om det som intresserar mig för tillfället. I början var det mycket snus och politik men på senaste tiden har det mest varit klimat.